Hate it

Självklart glömde man mobilladdaren hos pappa ännu en gång... Hinner inte ens hämta den så får väl använda min fina gamla sony tills på onsdag? Jättebra!
Och jag hoppas innerligt att jag får pengar från af imorgon så kan jag och Sheana börja träna och jag kan köpa nån julklapp innan den 23e.
Bara snart 12 dagar till jul, usch!

Och nu är jag tråkig och ska lägga mig och sova.. 'klockan är nio jag vet men jag har ignen anledning att vara vaken, förutom det att jag kom på att jag behöver plugga lite natur så gör det först och sen sova! :)

Imon jobb som vanligt och sen luciatåg direkt från klockan fem till tio.. hinner inte äta emellan heller.. känns bra (Y)

Aja thats all, pösshej'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0