Förkyld

Helt sjukt vad hes man har blivit och näsan bara rinner.. Inte bra att cykla till jobbet varje dag kanske.. ;p Så ah det blir soffan ikväll funderar på om man ska se idol finalen eller inte.. Hmm vi får se vill dock se på spåret heller så det blir nog det.
Just nu funderar jag på vad jag ska köpa i julklapp till alla, hittade en jättebra present till mor min idag så det hoppas jag att jag kan köpa. Sen till pappa vet jag typ vad jag ska köpa.
Sen har man en storebror och en pojkvän som jag fortfarande inte riktigt vet vad jag ska köpa . Det borde inte vara så svårt egentligen, jag menar man känner ju båda. Men jag vill att alla ska vara nöjda denna julen och att jag äntligen köper allt för mina egna pengar, så alla måste bli glada och nöjda. Även om jag inte gillar jul och inte tycker att det spelar så stor roll så vill jag ha en jul med bra presenter till alla :p

Så ah jag ska dra ut till köket och äta nått och kanske ta nån halstabletter för den dödar mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0