Ett inlägg.

Ligger i i soffan och måste upp och stryka lucialinnet har luciatåg om en timme är sjukt trött så orkar inte riktigt men va fan får offra mig. Så sjunger upp lite till spotify och kollar på tv.
Ute är det snö och jäkligt halt och det känns lite sådär att gå i converse, får inte riktigt fotfäste utan håller på att halka ett antal ggr per dag :P
Och nu har man börjar jobba, började i torsdags och sen i fredags var det julfest vilket var jättekul :) Sen i lördags åkte jag ner till Lund vilket var på tiden! Och hade typ 34 timmar med oscar väldigt lite men hade inte riktigt nått annat val även om det kändes som om jag skulle kunnat stanna där hur länge som helst.

Så ja det var det här vet inte om jag ska skriva mer orkar inte, det är inte bra att börja jobba 8-17 man blir helt slut och idag tog jag säkert några hundra samtal! Men det känns bra att man har (typ) lärt sig jobbet nu så det är hyfsat problemfritt att ta egna samtal nu:)

Och nu ska jag stryka skiten och sova en halvtimme, pösshej!


I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0