Äta, jobba, träna, plugga, sova, dö.

Känns som om rubriken visar hur mitt liv känns idag. Inte för att jag klagar men det är väldigt mycket som händer iaf denna och nästa vecka. Kan ta bort plugga delen på fredag och det känns verkligen skönt! :)
Sen träna händer ju inte varje dag men förhoppningsvis ofta, var och tränade idag med Sheana och kändes riktigt skönt det var länge sen jag gjorde det :)

Ah så tänkte lägga mig i sängen nu och äta lite juleskum och plugga lite naturkunskap, måste ju kunna ALLT tills på fredag och har inte riktigt haft orken att plugga noggrant så nu måste jag ta tag i det. Ska mejla min lärare med och få reda på mitt provresultat från tre veckor sen :)

Så tjingtjong och bjuder på en fin bild på min katt som tydligen inte ville vara med på bild..eller så sov hon bara sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0