alla dricker glögg nuuuuuuuuuuuu

Hatar jul hos mange..
Hatar jul, hatar mange, hatar allt just nu för jag sträckte sönder min arm så kan inte röra den typ och det gör svenont!
Och det bara regnar och snön lägger sig inte så istället blir det halt och det är en pina att cykla till jobbet.. vågar knappt bromsa men ah idag då, jobbat och sen var jag på bio med sheana såg breaking dawn då och den var förvånadsvärt bra, så vill se sista delen nu bara för att se hur den lilla människan kommer se ut (:
Annars har det inte hänt nått kom precis ut ur duschen och tänkte lägga mig, inte sova tänkte se hur jag ska hinna med saker denna veckan, det är fan jul nu och jag har sju julklappar klara.... ska köpa vad jag vet två till som jag säkert vet vad det är. Sen har jag ingen aning eller jo det har jag men jag är osäker på vilket av allt jag ska köpa och ja vissa saker är krångliga, Men iaf ska köpa nått på onsdag men det blir inte riktigt nån julklapp tror jag och det jag vill köpa är lite krångligt men ah det löser sig jag hoppas bara inte att någon eller några förväntar sig värsta presenterna bara :)

Ah ne nu blire sängen! pösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0