Skittles

Hemma efter några underbart sköna dagar i Belgien! :)
Växjö suger verkligen och jag längtar till den dagen jag flyttar mer än någonsin nu..

Men iaf jag tyar inte berätta om resan utan tänkte bara göra en liten lista till mig själv om vad som faktiskt händer i sommar så jag vet om jag kan boka in nått mer... Inte för att jag kommer minnas denna men iaf.
Juni: Studentveckan!, fylla en obetydlig födelsedag, midsommar gissar jag på att man kommer fira, Liseberg kanske och sen Peace and Love!
Juli: Fortsättning P&L, Jobba på Putte i Parken, fira mamma, fira pappa, Harry potter sista delen på bio FFS! Emmaboda(?)
Augusti: INTE ETT JÄLA PISS.

Detta är om jag inte får nått sommarjobb, om jag däremot får något så är ju det superbra! (pengarpengarpengar)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0