Klämmer en finne eller två?

Sitter och målar på mig själv med musiken från högstadiet i bakgrunden, mycket bra!

Idga började min dietvecka.. Började alltså dagen vid tio-elva tiden med en jätte good smoothie (Så jävla äcklig jag vill aldrig mer dricka det!) ja jag skolkade idag för jag sov inget inatt och ville sova mer än två timmar innan skolan. Men iaf eftersom min smoothie var så äcklig gick jag och köpte kakao och bakade muffins.. fast ville bara ha degen så tog en sked i munnen och sen ville jag inte äta mer.. Får se hur dom smakar, det kan väl inte skada med en muffins eller?
Funderar också på hur jag ska göra nu med min andra chokladsmootie, hoppas den är godare och jag tror att jag nog ska vispa den så det inte blir så många äckliga klumpar som det blev förra gången... Aja vi får se men jag ska väl äta den sen träna lite på egen hand och titta tv..

Eftersom jag också har målat på mig själv och på papper tänkte jag ju visa det så inlägget blir lite längre och kanske lite mer rogivande eftersom att bloggar suger..



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0