Söndag

Idag är det val.. hoppas att alla ni som kan rösta har gått och eh ja röstat ;p
Go Go Rödgröna ;)

Idag har jag kört bil och handlat lite grejs.
Det gick superbra fick några undebara stopp fast det var bara när jag skulle börja köra efter att jag backat ut.. hehe hade råkat lägga in trean istället för ettan... (Y)
Annars gick det bra och jag körde inte på någon eller något, jag backade lite halvt jävla fort så mamma nästan sket på sig men det vara bara kul ;D hahaha

Aja nu har jag precis gjort en ny spellista till ipådden, tänker inte säga vad den heter men det är en massa sånna fina låtar man gillar att lyssna på vid speciella tillfällen ;p

Nu ska jag nog kolla lite film, ska kolla valvakan sen men orkar inte just nu och mamma sover i soffan så vill inte väcka henne heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0