Lite efter klockan 21..

Har precis ätit och kollat på idol med mamma nu tänkte jag skicka mitt val av uppgift till Åsa och se om inte idrottssaken kan bli färdig, jag vet att jag ligger efter med den men grejen är att jag inte får ihop det men det får bli som det blir och så får Markus ändra något om han nu vill det :)
Träningen idag gick bra jag var i gymmet i princip hela tiden så jag kommer att ha underbar träningsverk imorgon i rumpan, låren, vaderna och magen (gissar) ;p

Och blev superglá på träningen för jag stretchade och så gick jag nästan ner i split och spagat jag har bara kanske 10-15 cm kvar till marken om jag är uppvärmd och det känns helt sjukt kul att jag äntligen kan! ;D

aja allt för mig pösshei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0