Film i natten

Kollar på Survival of the dead.. känns inte så jätte bra har sett hela 20minuter och ja jag vet inte vad jag ska säga.. Men jag undrar en sak vad hände med läskiga skräckfilmer, jag har en till skräckfilm vars namn jag inte kommer på just nu, men det kommer säkert inte heller vara läskig fattar inte varför man inte har gjort en enda läskig film sen 05-06 typ... och under den perioden kom det En film..

menmen nu ska jag kolla vidare om jag orkar se denna överdrivna zombie film :)
pösshei

Kommentarer
Postat av: Rebecca

eller hur, typ inga skräckfilmer är läskiga nuförtiden :P

2010-09-11 @ 00:49:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tycker också att dagens skräckfilmer blivit sämre och sämre, självklart finns det nån bättre här och där, men har fullkomlikt tröttnat på det, för det är antingen sjukt mycket blod, avlägsna kroppsdelar överallt och psykologiska svängningar, eller så är det zombie filmer.. känns som vi står stopp i den genren:P



själv såg jag på en rätt mysig film ikväll, Letters to juliet, har du sett den? annars tipsar jag om den=)

2010-09-11 @ 01:44:50
URL: http://ninnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0