Sentimentala Helen oh noo

Jag har en inre konflikt med mig själv, jag vet inte om jag saknar dig eller om jag tror att jag gör det. Jag vet att jag inte behöver dig men så fort jag ser dig undrar jag om jag saknar dig fortfarande eller om det är jag som tvingar mig själv att tro det.. Visst saknar jag vissa saker och jo visst de sakerna behöver jag nog här i livet men saknar jag dom av dig eller vill jag bara få dom av nån annan?
Jag kan inte säga att jag gått vidare även om jag nu har det. Det finns ju alltid den lilla delan av en som längtar tillbaka till något, något som man inte kan få, inte på samma sätt som innan. Det är bara hoppas att det jag vill blir bättre (:

ja jag vet jag är lite sentimental såhär på fredagskvällen men mitt photoshop funkar inte så blev sur och så tänkte att jag kunde skriva nått seriöst för någongångskull (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0