Oh life

Jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv.

Den 4e juli åker jag oavsett vad, jag åker.
Behöver dock ett jobb innan kanske, iaf en inkomstkälla annars blir det att spara ett par hundra i månaden och det vet nog alla att jag inte klarar.
Sen om ett år blir det att utbilda sig, hm vad blir det tre år i skolan sen minst ett år ute och jobba, sen skola i två-tre år till kanske.. Och sen jävlar smäller det.

Kanske inte behöver utbilda mig dom där extra två-tre åren men om jag inte få jobb så som jag vill sen, känner jag att jag inte har något annat val.

Om min plan inte funkar så åker jag till bartenderskola i Barcelona istället, eller åker som au pair i femtio år (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0