Movietime

Ska kolla på en film nu men vet inte riktigt vad jag är sugen på.. Igår kollade jag på Mirrors 2 och den dög väl men jag snabbspolade typ igenom halva men vet inte vad jag vill se ikväll, antingen:
Mr Nobody - För jag har inte sett den och vet inte vad den handlar om, men laddade ner den för läste någonstans någongång att den var bra.
Predators - Den verkar lite småkul och så är det snygga skådespelare i en skog som kämpar för att leva xD
Paranormal activity - Bara för att jag inte har sett den...
Summers blood - Ingen aning men en skräckfilm är det nog förmodligen (:
The blind side - Verkade vara en bra film, och inte en skräckfilm shiieet..

Hmm men någon av dom kanske Resident evil (första) för det var länge sen, Men får se.. jag ska överväga noggrant nu i trettio sekunder sen bestämmer jag... (Y)

annars säger jag godnatt! sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0