Mmm paprika

Nu är jag nyduschad och rejält trött.. Tycker fan att jag är duktig som är i skolan 08.00-15.00 och sen börjar kören 17.00-19.00 och sen handbollsträningen 20.15-22.00 Jag har såå mycket tid på tisdagar.

Aja men jag ska typ äta lite nu sen sova, så väntar morgondagen i skolan jippie.... Sen pka till pappa och baka muffins sen sitta och plugga på per-håkans underbara uppgift som vi alla tycker så mycket om :) kommer behöva all min fria tid till det känner jag. På torsdag är det skola, yoga på idrotten? Och sen efter skolan vad är det då kan ni tro? etttvåtre yeej STUDENTFEEST!! Kommer bli sjukt kul, hoppas jag haha har dock inga mer pengar men får väl träffa folk som kan bjuda ;)
Sen på fredag åka BAKIS i ca: 5-6 timmar till sthlm på kvällen ska jag och mamma se en musikal :d helt awesome.. Men neej jag missar idol hehe :( inte för att jag bryr mig så himla mkt :) Men aja nu säger jag godnatt sov så gott era pussgurkor eeuuww


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0