Men nu så vill jag flyga vidare

Ja jag ska precis hoppa in i duschen så jag känner mig frääch imorgon. Imörrn ska jag till skolan i en halvtimme typ sen ska jag till sjukhuset och göra något test, sen ska jag till tandläkaren och sen ska jag tillbaka till skolan och ha prov i svenska och få tillbaka religionsprovet som jag hoppas att jag fick mvg på :)

Annars idag så har jag varit i skolan, sydde en tröja på textilen som jag "planerar" att förstöra för att sedan ha på halloween festen nästa vecka, den är inte riktigt klar än ska bara vika in två sömmar till (:
Så idag hämtade jag ut mitt studentleg, vilket var asfuuult! och så köpte jag då studentfest biljetten, det kommer bli awesome, har nog förfest hemma hos mig med och det blir ju nära och bra ;D

Nu pallar jag inta skriva mer, för måste duscha och tänkte läsa igenom svenskaboken lite med så pösshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0