Last one today

Bara för att jag ville göra något innan jag går och lägger mig i min underbart sköna säng (:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Minns ej xD
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på samhällslektion
Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade
Det sista du sa högt: Fast neej
Det senaste någon sa till dig: Hej då
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, oboy, cola
Vad var det senaste du åt: Donken så en cheeseburgare
Vad var det senaste du köpte: Hello Kitty klister märken
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Regn!
Godaste glassmaken: Chokladkross vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nope
Sover du tungt: Ehee Jo
Drömmer du mardrömmar: Njae, inte enligt mig xD
Trivs du med ditt jobb: Jo älskar att inte ha nått?
Favoritklädsel: Mjukt skadet va
Favoritlåt just nu: The script - Breakeven
Vad ser du om du tittar till höger: Fönster, lampa, gardin, element, skrivare.
Vad gör dig glad just nu: Människorrr
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad och sura saker
Kläder just nu: T-shirt
Höstplaner: Bli tsm med Idol-Daniel eheee
Hur många kuddar sover du med: Mellan 6-7 stycken..
Spelar du något instrument: Inte seriöst men lite piano och guitarr
Morgon eller nattmänniska: inget av det, kväll
Vad är viktigast för dig
: att vara bäst! ehe
Är du kittlig: Jooo
Snarkar du: Tjejer snarkar ju inte!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: spiiiindeel
Längtar du mest efter just nu: sängen och Gustaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0