Hotell

Sitter ensam på hotellrummet hä i Sthlm, ville itne följa med mamma ut på pubben med hennes vänner så jag valde att stanna hemma och kolla på The mask som går på femman.. Är sjukt trött med för igår sprang vi typ till cirkus i en timme (vi gick lite fel först) sen idag så har vi gått på stan hela dagen typ, och jag köpte en cardigan, två tröjor, ett linne och en skiva :) och OMFG en av tröjorna jag köpte är ROSA! hahahah vad har hänt liksom

Men iaf så sitter jag just nu framför tv'n med mammas data och fan vad gamla bilder hon har på mig haha, känns sjukt att man varit så liten en gång i tiden, hittade också bilder på mig som blond (: Tänkte se om jag kunde lägga upp nån nu (: byebye




känns sjukt länge sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0