Fan vad blött

Cyklade till pappa och kom hem för tio minuter sen kanske. Jag är dyngsur, det duggade bara lite när jag väl cyklade för 25 minuter sen.. Men när man kommer till furutåskolan då ska det verkligen behöva börja ösregna -.-

Aja nu har jag kelat med katten och det märks att vi har saknat varandra, naw lilla gumman :) <3

Så väntar på att pappa ska komma hem jag mötte han när jag cyklade och då sa han att han skulle komma hem snart för han var inte på jobbet idag för han körde på ett vildsvin igår igen, usch helt sjukt vad sånna olyckor det är hela tiden, så pappa du får fan inte åka iväg och köra mer! Nu är det ju bara bilen om gått sönder och första gången hade du typ tur, så snälla sluta döm handboll som inte är i stan och sluta jobba utanför stan.. Eller så kan man ju bara sätta upp stängsel längs med vägarna... Men inser att detta inte är upp till mig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Woho, Helen! Jag hittade din blogg igen! :D

2010-10-20 @ 20:43:05
URL: http://phantomofreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0