Closer to the edge

Har varit vaken nu i en timme och suttit vid datan utan internet, och sen när jag kopplar ifrån det då börjar det funka? skumt..

Men ja jag har alltså haft en nostalgi stund med mitt itunes, musiken jag lyssnade på för typ 4-2 år sen helt...helt...underbart! Alltså har jag vaknat till 30 seconds to mars, My chemical romance och Panic! at the disco. Nu var det typ ett år sen jag lyssnade på någon av deras låtar och fattar inte varför jag slutade hehe...

Aja men nu har jag fått internet iaf som ni kanske förstår så nu ska jag försöka lägga in lite Radiohead låtar till min ipådd men kom på att sladden är hos pappa men ajaa.. Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0