Är sjuukt trötter

Sömnade nästan på kören idag det var den sjukt segaste körlektionen någonsin, Yvonne var inte där för hon är på semester och då hade vi: Hon vad hon nu heter som typ inte talar svenska, inte så man fattar iaf, och hon är bara ja.. helt sämst.. Så alla var typ döda på kören och jag tror fan att jag somnade till lite en stund, Nu kvart över åtta har jag handbollsträning med, känner mig jätte pigg, glad och peppad inför den (: Hoppas att vi i U-laget får vara själva för då blir det nog mest spel och kontringar och det är skönt iaf.

Men tänkte att jag skulle köra en powernap nu typ men jag kommer nog inte vakna innan kvart över åtta då trots alarm så jag skiter i det och sätter mig vid facebook istället.

Så hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0