This has no name..

Har precis läst lite nyheter på aftonbladet och äntligen då fått tillbaka mitt internet så nu kan jag göra min samhällsuppgift! hoppas internet funkar så länge så att jag kan skicka den också men man vet ju aldrig :)
och jag är typ glad, läste på idolsidan att weise ska på deras roadshow på lördag och jag tänkte... Vad fan det är ju i Kosta! Helt awesome underbart om man får se hnom :D Naaw lilla Weise hahah

Men iaf jag har också letat lite skönhetstips eller vad man ska kalla dom, jag menar beach 2011 nu kommer ehhh jag? hhaa nej skojar bara men jag ska försöka göra en sak jag läste om bara för att testa och verkligen se om det funkar skulle vara kul :D




Citerar Weise: When it feels like everything is going to hell, why don't enjoy the ride ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0