Raise your glass

Städar mitt rum, jippie (:
Att lyssna på Raise you glass med Pink under tiden man städar gör det hela mycket roligare, en perfekt städlåt! Hmm får se vad jag har kvar, skrivbordet, damsuga och bädda rent, ja min städning hittils har varit ta undan klädhögarna som låg lite överallt, på bordet, pallen, golvet, i väskor ja det var väl allt... Aja nu ska jag ta mig an skrivbordet vilket är det jobbiga för jag vet att det kommer aldrig bli rent och med en så bra ordning som jag vill ha.. Känner att de gamla x-box spelen är lite ivägen men har ingen annanstans att ha dom.
Fast visst fan eftersom att jag inte har något tv-spel hos pappa så skulle jag ju ta med det dit. Hah det hade jag glömt ;D Kanske borde packa ner det istället så jag kommer ihåg det (Y)

Aja plocka undan saker och sen damma skrivbordet, sen facebook.. och sen damsuga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0