Jag är typ glaaad ahaaha

Fick ett lyckorus inom mig nu efter jag kollat på mitt lagshandbollsmatch (vi vann btw). Helt sjukt jag sprang upp för himlabacken och sen sprang jag typ igenom hela stan och ja folk kollade konstigt på mig men helt underbart var det och nu har jag skrivit loggbok till idrotten och håller t.o.m. på med projektarbets loggboken, jag är ju inte säker på typ nått datum eller vecka men det är väl inte så noga :)

Men ja jag är typ glad och nu äter jag filmjölk och flingor med och jag ska bli klar med samhällen och skicka den om internet inte fuckar sig, och jag har gjort personligamål som att jag ska sluta med enmassa onyttigt, jag vet att jag har sagt detta innan men jag måste bli nyttigare! och ska gå ner typ 10kilo så vad fan nu gäller det jävlar att träna och äta nyttigt!

Jag har lite ångest för typ skolan eller inte skolan men typ graf, jag känner att jag verkligen typ hatar Carina på nått sätt hon är jätte trevlig ja visst men jobbig, extremt jobbig och jag vill itne göra mitt jävla reportage. det kan ju bara ta sig i röven ungefär men iaf annars är allt helt undebart"! nu ska jag göra klart det jag håller på med och sen sätta mig vid tv'n!!!! Wiiiieee

(btw så skrev jag typ allt detta på en minut, tror aldrgi att fingrarna gått så snabbt på mig.... ehehehehe)

Tjingelingeingeigling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0