God morgon

God morgon världen har varit vaken i två timmar nu, bussen går vid tolv så tänkte ta tunnelbanan vid typ halv elva så kan jag fika på stationen innan 6 timmars resa väntar (:

Nu sitter Nicolinabajs på ett flyg till Tenneriffa och NEJ jag är inte avundsjuk att hon är på Tenneriffa samtidigt som jag sitter i en buss hem till Växjö.. wiiee

Aja jag kollar på vakna med the voice, tycker inte riktigt om dom men det finns fan inget annat att välja på så ska se om jag kunde kolla nått fint på typ tv6play eller nått

byyyeeeee

Kommentarer
Postat av: Nicoliiiiiina!

Jag kan inte precis påstå att flygresan på lite mer än 5 timmar heller var så superkul.. ;P

2010-11-10 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0