Det finns idioter

Inatt blev min lägenhet äggad.. Jätte kul tre ägg två på utsidan och ett kom in genom fönstret och landade på mammas fotölj, nära gitarren kul om den hade blivit träffad hade blivit helt förstörd. Men ja jätte trevligt mamma beskyllde mig först men det måste ha hänt inatt och jag går nog inte in och kastar ett ägg på fotöljen bara för att jag har tråkigt...

Aja idag har jag kollat handboll, mitt lag förlorade dom spelade sjukt kasst! Och sen efter det så spelade herrarna så jag och några andra från laget fick torka upp deras underbara svett på golvet. Känns bra när man torkar upp sin brors svett. Men ja isf dom vann med ett mål mot Skurup eller vad dom heter (:

Nu orkar jag inte skriva mer hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0