Bambambida

Tjatjaa bloggen!
Sitter i skolan som alltid gör och väntar på att min ARL lektion ska börja, vilket är om typ 50min.. Ska äta snart potatisgratäng med lök och kassler.

Idag ska jag förhoppningsvis lämna in min mobil om jag orkar, men jag måste ju så ja det ska jag göra, så ska jag åka till pappa för jag har inte varit där på ett tag, jag ska också plugga underbar historia vilket jag inte orkar men vad fan om jag vill ha betyg i det så måste jag ju. Sen ska jag se om jag kan göra klart samhällen jag har sista uppgiften kvar fortfarande eftersom att min cpdata inte kunde öppna skiten, men nu är det ju löst hoppas jag (:

Och jag måste skriva mina tisdags-scheman för jag är helt awesome och ambitiös på tisdagar xD (och för att jag inte har så mycket annat för mig)

Tisdagar:
06.45 - Vaknar
07.44 - Går till skolan
15.26 - Kommer hem
16.41 - Går till kören
19.19 - Kommer hem från kören
19.57 - Går till träningen
22.25 - Kommer hem från träningen
23.05 - Sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0