A little of your time

Men Tjeeeenaahaa!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, letar lite halvt efter mina byxor och är sjukt sugen på Ben and Jerrys glass! Skulle vara en sjukt god frukost.. Mmm...

Aja ikväll är det fest då, halloweenfest för Ebba och Linn typ, vet dock inte om jag ska gå för ska på bröllop imon och det är väl inte sådär jätte bra att festa innan, och da party är ju typ nånstans utanför Alvesta i skogen.. Man ska ju hem också vilket tydligen inte tyå går.

Men iaf, jag vet itne vad jag ska göra idag.. Jag vill färga håret men jag har lite beslutsångest för nu är min utväxt sjukt ful, och jag tror jag vill bli riktigt blond, men vet inte för det sliter som fan på håret och pallar inte klippa mig sen igen.. Annars tänkte jag ju färga det typ brunt men det känns så tråkigt. Fast nu har jag ju iofs varit rödhårig ett tag så det behövs en förändring :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0