Man must dance




"You like to do it as a child on your own
you're in the jungle and the monkeys
take your mind from your home
How many times do they have to tell you
that it's perfectly fine for you to dance around
naked when you're all by yourself"


Världens bästa låt just nu. ^^


Men idag är det den tråkigaste dagen av alla. Dagen innan skolan, jag lägntar inte tillbaka jag längtar inte till klassen inte till nånting eller någon, missuppfatta mig inte jag gillar klassen, verkligen. Men jag orkar inte det känns meningslöst att gå i skolan när man ändå inte kommer att få ett jobb och jo visst jag ska åka ivåg direkt efter jag tatt studenten men sen då.. När man kommer hem? Vad ska jag göra då, jag vill inte ha ett tråkigt jobb jag tänker inte ta vad som helst, eller kanske beror på hur desperat jag är. Men jag tycker itne att livet är till för skola och att jobba... känns hmm, ja meningslöst.


'What are we doing here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0