wihiiihi

Idag har jag köpt en kjol. jag menar JAG, jag köper inte kjolar men tänkte att den kommer jag nog använda någon gång, den är bara vanlig svart (:
Jag har också beställt nytt abonnemang, så får jag gratis spotify premium i ett år och sen bara betala 98kr i måndaden (: Får också mammas mobil och hon får min ericsson - Detta är en underbar dag :D

Jag har också köpt julklappar idag, köpte lite grejs till Ida och sen har jag då köpt till pappa.. vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ge till Nicolinafis för hon kan aldrig säga något realistiskt som hon kan önska sig av mig.

Menmen nu snart ska jag på luciatåg, ska bara stryka linnet först typ, ska också äta upp mina jellybeans :)

Det var allt just nu, pöss

Kommentarer
Postat av: ida

har du köpt julklapp till mig??:O

oj vad vill du ha btw..



och du?

förlåt för bråket innan:( haft en dålig dag och inte meningen att det skulle komma ut över dig.. <3

2010-12-06 @ 21:39:44
URL: http://idaamedstorti.blogg.se/
Postat av: Heleen

bara köp nått (:



lugnt mitt fel med ^^

2010-12-06 @ 23:14:02
URL: http://holmahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0