Something about being bored

Wäwäwääwäw

1.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag har nästan klarat det behöver kanske en månad till..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.. tror jag inte

4. Dog någon som stod dig nära?

Nepp

5. Vilka länder besökte du?

Tyskland, England, Danmark

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Åka utomlands till värmen, och nått mer kanske (:

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26-29 maj, massa datum jag inte minna med ;)

9. Största misstaget?
Hmm... Vet inte jag gör aldrig misstag, hrm

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk ja, stukat tån typ, inge mer


11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag :D

12. Hur tillbringar du julen?
I Tyskland med Nicolinas famiilj

13. Blev du kär i år?
Jao.

14. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Spelade wii med lite folk, åt på donken och fick paket av vänner.. (firades dagen innan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0