Papparcakes

Några Supernatural avsnitt, en låda pepparkakor och en liter mjölk :) Säger bara Mmm vad gott det är.

Har för övrigt gjort min etikuppg 12dagar för sent så fick typ skäll av läraren, men imorgon får hon den ;) Den blev säkert asdålig men vad fan nu är den gjort, har även lämnat in debattartikeln till svenskan idag som skulle varit inne vecka 42.. Hehe känner mig oerhört duktig, och samhällen kommer nog bli klar i veckan och det blir ju t.o.m i tid för en gångsskull :D

aah men tjenamors då

Kommentarer
Postat av: ida

jag kanske inte vill lägga in bilder på min blogg utan bara har ett ställe att skriva av mig på, men visst bilder ska komma upp, om så önskas:D

2010-12-15 @ 11:32:33
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 02:46:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0