Old school

Hej idag skulle jag köpt julklappar men det blev inte så.. Istället gjorde jag ingenting typ. eller gjorde lite på samhällen men är inte klar än.. :(
Så har jag också strykt mitt lucialinne ska gå lucia tåg om två timmar och en kvart, känns jätte kul.. Sen är det luciatåg imorgon och på fredag, tänkte att jag får köpa julklappar på lördag men då är ju mamma hemma så vi får la se hur det blir (:

Aja jag vet att det är så sjukt onödigt inlägg men det är kul med sånna ibland med :D Och om ni är missnöjda så får ni väl säga nått jag kan skriva om?!

Annars så kommer här bara en ego bild till (y)



Kommentarer
Postat av: ida

varför måste du vara så vacker för???=)<3

2010-12-17 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0