oh ah oh

Laddar ner lite musik just nu men vet inte vad jag ska ha, känner för bra musik men inte nån som jag är van att lyssna på.. hm..
Aja idag var det luciaövning i typ 3,5 timme sen imorgon klockan 5 är det stora luciatåget, ska samlas klockan 2, blööööööö känns sjukt jobbigt att stå och över tre timmar idag, tre timamr imorgon och sen sjunga i typ en timme stående.. Min underbara rygg kommer dö är i desperat behov av en 24timmars massage Imonkväll.
Sen på söndag är det ju då själva Lucia-dagen så jag har fått ledigt från skolan hoppas jag och så blir det ett antal luciatåg med kören, aja vi får ju godis, läsk och kakor så jag ska inte klaga (:

aja nu tänkte jag stryka lucialinnet och lyssna på ännu högre musik så mamma vill kötta mig ännu mer ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0