Last day of this journey

Sista dagen i Tyskland, imorgon stiger vi upp vid typ 4 på morgonen och ska åka hem, fast först ska vi ju som sagt stanna och handla det dära drickbara (:

färjan går klockan  imorgon från Travemünde och färjan tar endast 7 timmar, eller kanske typ 7-8 timmar eftersom att det är snö och is så tar det ju lite längre tid än beräknat. Jippie, sen kör vi hem från Trelleborg så är hemma hos Nicolina i Tingsryd lagom till att man ska sova.
Sen är det julafton IGEN! Kerstin kör ner mig till stan, ska byta en julklapp åt Nicolina sen ska jag upp till min kära lägenhet med all packning och vänta på att pappa hämtar mig så blir det julafton hos farfar.. Sen när jag har fått paket och blivit lite tjock på julmat så ska jag hem till min kära moder igen och fira jul där = fler paket!

Har inte så mycket aning om vad jag får, inte av mamma iaf.. eller kanske men om jag inte får min peace and love biljett så har jag ingen aning om vad hon kan ha köpt.. ;p

Aja gutten nacht på er!

Häj häj! (vink vink)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0