Just a dream

Tänkte först skriva ett meningsfullt inlägg men sen bara nää..

Sitter och lyssnar på lite partylåtar som jag minns att Micke och the grabs lyssnade på när jag var liten, typ Never again med milk inc, haha nostalgi

Idag blev jag lite sur när jag kom hem för telia hade skickat nytt simkort och mobilnummer och allt och det gjorde väl inget utom att det stod att det var till det mobila bredbandet... Det var inte vad jag skulle ha nej, så ringde kundtjänst och pratade med den typ trevligaste personen någonsin! Hon bara ja det har blivit ett fel här ja så jag inaktiverar det kortet så från och med imorgon har du det nya abonnemanget på ditt nuvarande mobilnummer med gratis spotify i ett år, Jag bara tack så mycket :D
Ellinor tror jag hon hette, aja underbaar väldigt roligt när hon bara du ska ha spotify va? jag bara jo det ska jag så skrattade hon.. Wiiiee

Så imon imon imon! Yeej (: jag slipper reklameen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0