Hata dubbade filmer?!

Sitter och kollar på tysk tv, lite idrotts bloopers sjukt kul (: Lite fotbollsspelare som snubblar, skidåkare som hoppar ut från banan och en katt som springer över planen när tjejen ska sörva osv.

Tänkte också skriva att idag har jag och Nicolina varit och shoppat lite, jag köpte två t-shirtar och en liten julklapp till mamma.. Nicolina köpte lite julklappar och ett antal tröjor till sig själv (:
Imorgon ska vi handla det sista... alltså för mig blir det typ godis, sen lägga sig tidigt fö vi ska upp vid typ 4 eller nått på morgonen på onsdag och åka hem, för först ska vi handla lite sånt gott man dricker ibland :) Sen åker vi hem från lille Deutschland ska bli skönt ändå att komma hem till min säng och till min tv med ENGELSKT tal istället för dubbat... hatar dubbat pest och pina på det.. Såg Mamma Mia igår och låtarna var på engelska och allt annat på tyska, tur att man sett den hundra gånger (:

Aja nu har jag fått kramp i rumpan och tänkta joina Nicolina och hennes mor i soffan och se ännu en dubbad film, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0