Dör lite grann

Mamma har somnat i soffan vi ska åka om typ 22 minuter och jag är sjukt hungrig och är as trött... jippie sitta i en bil nu i typ 6 timmar fram och tillbaka till Malmö, varför kan inte mamma åka själv för... hehe aja jag har packat min lilla väska jag ska ha imon. Imorgon så är jag hemma i Växjö igen ungefär vid åtta och då åker jag till pappa och hämtar filmerna sen ska jag och mamma handla lite sen åke rjag till Micke och sover... Mmm (:

Btw, jävla skit idol.. Minnah förtjänar inte att vara i final! Hon är inte så duktig jag tycker kanske inte heller att Olle ska vara där men mer än henne iaf, men är fortfarande lite pissed sen förra veckan när Linnea åkte ut för hon skulle vatt i finalen tsm med jay, sen Olle trea som han blev och sen Minnah på 4e plats. Men icke...

Ja nu ska jag borsta tänderna och försöka hålla mig vaken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0