Awesoome

Nu är alla julklappar som jag ska handla här i sverige köpta utom en som jag köper imorgon (:
Köpte ett par helt awesome leggins idag med, I love them! finns på h&m så det finns säkert många som ahr dock, men de är typ helthelt underbara, inte jätte fina men bara awesome ;p

Så nu sitter jag hos far min och lyssnar på musik, myste med katten nyss men hon försvann till pappas säng (:
Väntar på pappa och Sanna tror jag komme med, vilket är bra för då får jag mat :D

Och jag vet inte riktigt vad som har hänt men nu minns jag typ allt jag drömt om på natten, jag brukar inte minnas något så drömmen inatt var helt underbar och sen lite taskig men sen återigen underbart haha mer får ni inte veta ;)

Nu ska jag gå och kissa och sen äta upp min chokladkalender (nästan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0