Växjö HF

Kollade precis match nere i Kungsmad eller NCC-arena som det så fint heter.. Ja matchen var iaf mellan Växjö HF's A-lag och sen Växjös Bilagan det var sjukt bra match nästan alla på läktaren hejade för Bilagan inklusive jag och mamma. Matchen var jämn och Bilagan ledde störst del av metchen men förlorade sen med 3 bollar, slutresultatet blev 20-23 till A-laget då..
Jag var ju tvungen att klappa som satan för att peppa Bilagan då för Micke spelade så mina händer är väldigt röda och det luktade typ bränt om dom innan haha ;p

Men ja synd att dom förlorade de var det bättre laget enligt mig.. Och A-laget var helt enkelt ja typ inte så bra som dom ska vara :)


(Ej nytagen bilden är nog tre år gammal.. xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0