Saturday

Kom precis hem från kräftskiva hos farfar, det var väldigt trevligt :)

Får lite smått panik idag när man kollade schemat igen, dom har lagt in schemalagd projektarbetstid vilket ja vi ska ha men kul att mina kära klasskamrater får panik när det är så att vi inte ens ska vara i skolan då, eller vi ska väl det men tror inte vi behöver det jag menar om man kan sköta sitt projektarbete bra utanför skolan så gör man väl det?! Det jag vill göra är inte direkt nått man sitter och planerar i skolan menmen det löser sig säkert.
Skolan börjar ju snart.. usch känns nervöst men ska bli superkul :)

Är lite trött idag igår hade jag och Ida filmkväll hemma hos mig vi kollade på fem filmer eller fyra och en halv kanske eller nått aja minns inte ;p
Jag somnade dock 06.30 kändes undebart haha men det var väldigt ljust i mitt rum så var tvungen att ta min sak som man har för ögonen så det blir mörkt, mm det var skönt. Sen vaknade vi och steg upp vid elva tiden och gick ut på stan. Ida köpte leggins på H&M och jag köpte en kalender och tre kollegieblock till skolan kändes att det behövdes hehe och så fikade vi på Askelyckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0