Ny vecka

Okej imorgon börjar skolan då, samling klockan 08.00 i nån sal.. Så information till 09.30 sen börjar lektionerna, grejen är att vår lektion börjar inte förrens 12.05, känns bra : )

Idag börjar jag träna... Är liite smått nervös eftersom att det var kanske 6-7 månader sen jag tränade handboll och vi börjar med att springa 30minuter. Jag kommer alltså att DÖ innan själva träningen börjar (Y)
Men det känns bra att äntligen börja sen blir det träna Måndagar och Fredagar och sen Torsdagar när det är styrketräning... Och i Oktober ändrar dom tränings tiderna för då börjar U-lagets matcher får se vilka dagar det blir träning då.. förmodligen samma dagar som innan fast även på tisdagar efter min kör kul.. Som sagt jag kommer nog dö några ggr om iår ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0