Lördag.

Självklart blir man sjuk idag... Förkyld perfekt tajmning till att man åker till Gbg imorgon jag orkar inte blev precis frisk från min hals tog sista tabletten penicillin idag och då får man en annan sjukdom Great!

I torsdags bestämde jag mig att återuppta handbollen, kollade på match idag och pratade med Uffe om det gick bra att jag började igen, saknar det verkligen så jag börjar nästa vecka eller måndagen efter vi får se helt enkelt men det känns skönt, vet att jag kommer få ångest över att jag inte har tränat på ett tag men det är bara ut och springa. Tyvärr är handbollen samtidigt som skolan så jag kommer inte ha så mycket fritid till andra saker. Ska verkligen kämpa med skolan nu sista året, tror jag iaf och sen handboll och kör.... Hej osociala Helen ;s

Hoppas mina nya gröna converse kommer på måndag med (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0