Halmstad

Var i Halmstad igår med Annie och Ellinor :)
Vi kollade på Rix fm festivalen för Annie ville se Darin så hon körde dit och då måste man ju hänga med liksom ;p sen blev det ju inte så kul för darin ställde in för att han var tydligen sjuk... det fick vi reda på efteråt så annie var inte så glad.
Efter festivalen åkte vi till Tylösand och dom fotade lite, jag har ju ingen bra kamera så jag badade fötterna i vattnet istället hehe.
När vi körde hem höll vi på att köra på en älg som stod mitt i vägen, sånna händelser är bra för hjärtat har jag hört..
Fick tag på en epic rosa rix fm tröja, det var den första som slängdes ut med awesome! ;D
.
'

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Geeeee miiiig!! (med en väldigt avis/vill ha röst) ;P

2010-08-02 @ 17:08:12
Postat av: heleeeen

hahaha du får väl fånga en själv ;)

2010-08-03 @ 12:05:51
URL: http://holmahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0