Götebörg

Nu är det klart att jag och Ida åker till Götet den 15e tror jag det var :) Kommer hem sen den 16e, ska kolla på Rix fm och Liseberg då såklart!
Inte för att jag blev typ beroende av att se Jocke på scen (och inte den Jocke som alla andra menar ;p) han är helt awesome!
Självklart vill jag fånga en till tröja fast en blå eller lila denna gången, det har jag ju dock chansen till på fredag då blir det ju Rix fm här i Växjö med typ ett roligt band och det är ramsells hehe, men kan man få chansen till en tröja så tar man den :) Sen ska jag förhoppningsvis ha en kamera eller mammas kamera om hon hinner komma hem, endel av mig hoppas endel inte, dock saknar jag mamma men karloskar är inte så kul att träffa sin mamma på hehe.

Var på sjukan idag, fick skriva över mig till tbg istället för i stan. varför vet jag itne men jag var iaf tvungen så jag äter penicillin i tio dagar nu tre tabletter om dagen, får inte äta under tiden.. så jag får äta om en kvart och jag är vrålhungrig och ska baka mumsiga muffins med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0